Mijn eerste echte verre reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Mijn eerste echte verre reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Mijn eerste echte verre reis

Ik ben de gelukkige die 10 weken stage mag gaan lopen in Curaçao. Ik zal tijdens deze weken stage gaan lopen bij stichting Hamëd. Hamiëd is een organisatie die zich inzet voor het welzijn en de gezondheid van verschillende groeperingen in onze gemeenschap, in het bijzonder voor de ouderen in de samenleving. Ze bieden dagverzorging, verzorgings- & verpleeghuiszorg en terminale zorg, in een hospice. Ik zal een studiegenootje van mijn opleiding, Toegepaste gerontologie, gaan ondersteunen bij haar project. We zullen onderzoek gaan doen om uit eindelijk met een advies te komen om een belevingstuin te kunnen gaan realiseren bij de verschillende complexen van stichting Hamiëd.

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2015

vakantie

04 Januari 2015

van 2014 naar 2015

26 December 2014

Kerstmis in de zon

14 December 2014

op de helft met stage

07 December 2014

Gesetteld

Actief sinds 09 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5606

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 31 Oktober 2017

Op bezoek bij de Big Five en zo veel meer

22 November 2014 - 28 Januari 2015

Mijn eerste echte verre reis

Landen bezocht: