Het is bijna zover - Reisverslag uit Weert, Nederland van chasa - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Weert, Nederland van chasa - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: chasa

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2014 | Nederland, Weert

Hallo allemaal,

Nu is het moment dan toch bijna daar, over 2 dagen zit ik niet meer in het steeds kouder wordende Nederland maar in het altijd zonnige Curaçao. Ik zal 9 weken gaan verblijven op Curaçao. De afgelopen week stonden vooral in het teken van veel voorbereidingen, afscheid nemen van mensen en niet te vergeten mijn koffers in te pakken. En vooral dat laatste was nog een heel karwei!! (zie foto's) Maar ook dat is gelukt maar vraag me niet hoe ;) Zo morgen nog even een gezellig dagje met pap, mam en Mickey in Amsterdam en zaterdagmorgen is het moment dan echt daar. Ik zal 's morgens om 10.40u op stijgen vanuit Schiphol om vervolgens om 21.35u Nederlandse tijd te landen op Curaçao. Het tijdsverschil tussen Nederland en Curaçao is trouwens 5 uur. Het is in Nederland dus 5 uur later dan in Curaçao. Ik ga proberen om minstens 1x per week een verhaaltje te schrijven en wat foto's te posten op deze blog zodat jullie in Nederland ook een beetje op de hoogte gehouden worden van de de dingen die ik mee ga maken tijdens mijn verblijf op Curaçao.

Groetjessssss en tot het volgende berichtje :)

  • 21 November 2014 - 07:01

    Karian:

    Chantal
    Heel veel succes en ook heel veel plezier.
    Stuur af en toe een straaltje zonneschijn deze kant op.,
    Goeie reis

  • 21 November 2014 - 17:04

    Jan Vlemmings:

    Hallo Chantal,
    Toen ik jou en je pap & mam zonet afzette aan het station van Weert, wist ik niet dat jij van plan bent je familie, kennissenkring en eventuele fans van een frequent reisverslag te gaan voorzien. Ik vind het best leuk, maar bovenal dapper van jou, want dat gaat van jou de nodige discipline vergen om dit ook te blijven doen. Ik wens jullie, dus ook je broer Mickey die zich in Amsterdam aansluit bij jullie, veel musicalgenot toe vanavond. Mijn overige wensen voor jou gedurende je stageperiode kun je nog eens aflezen op het kattebelletje, dat ik jou gaf op ons afscheidsetentje.
    Succes met alles en gegroet,
    Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Nov. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5615

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 31 Oktober 2017

Op bezoek bij de Big Five en zo veel meer

22 November 2014 - 28 Januari 2015

Mijn eerste echte verre reis

Landen bezocht: